Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2022 09:31 - Котка
Автор: marrta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2031 Коментари: 3 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не знам вашите хранилища, но моето в джимейла вечно се препълва...Мине не мине седмица и - "Хранилището ви е запълнено на 88....на 92....на 96 % ". И логично следва загрижено предложение да си закупя още пространство за хранилище - веднъж си взех и оттогава все по-често ме засипват с това предложение и все по-бъро ми се препълва хранилището. Обикновено при такова предупреждение сядам и почвам да си трепя времето като трия снимки - внушила съм си, че така се освобождава място, но вече не знам - трия ли трия снимки от ранно утро, а хранилището ми все така на 96% заето...Намерих си едно заснето стихотворение, което ме върна в едни месеци преди близо три години, тогава нямах котка. Радостинчето се пресели отвъд през август, а сегашните котарачета взех в края на октомври...


Нямам котка. Имам само есен
дето се отърква о прозореца,
със мъглата непрозрачно-млечна

Млякото си не излокала -
преобърнала е цялата паница
и се крие котката на есента,
за да хваща преспокойно 
птици
сред 
море от мляко и мъгла




image





 image


image



Гласувай:
12



1. marrta - ?????????????
18.05.2022 10:52
notfun написа:

за какво, ти е..такъв, пропаднал тип.
интересно...ти си..възрастна жена..
той, се прави и на хакер- 4о.) и,ще го обадя пак, където, е нужно
права е вал дор..това, е хиперМега, жалък тип../ от Буновци

Гочо Жартиера, звучи...мнооо сеХии..))))
Библиотекар4о, имаа.. дълъг стаж, в Психото..
..50г нещастник, е циклоФреник,и се опитва, да манипулира, сайта,
и потребителите..за да, има, все пак..някаква компания..
...затова, има и няколко, около неГо, които, му лижат, още дебелото Дъ..

Внимавайте в картинката..



Нищо не разбрах!
цитирай
2. donchevav - "Нямам котка. " Звучи ми ...
22.05.2022 18:30
"Нямам котка." Звучи ми много тъжно, даже страшно. Знам каква болка е да загубиш любимо животно. И се радвам за котарачетата ти. Много са красиви!
За хранилището не знам. Може да е вирус - имах подобен на компютъра, после - на телефона. Все ме караше да трия, че нямало място. Не успях да се преборя - смених и двете устройства. Отново съм препълнила всичко, но никой не ме притеснява да изтривам:)))
Прегръдка, Доре!
цитирай
3. marrta - donchevav - страшно е
26.05.2022 03:09
Няколко котки си тръгнаха така - преждевременно, неясно защо. Почти десет години станаха, откак гледам котки у дома, на село също винаги има от три до десет котки, които губим периодично. Неотдавна се пресели на дъгата и най-старият селски котарак, който гледахме 14 години. Котетата са голяма грижа, особено сега се скубят здраво, но пък са толкова отзивчиви и мъркави, превъзпитават ме, правят ме по-добра и търпелива.
Ами ще разчистам, колкото мога. Благодаря, Вени! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marrta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1754644
Постинги: 575
Коментари: 3429
Гласове: 11581
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031