Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2021 11:37 - Здрасти, Чочи, или началото на кошмара!
Автор: starshelite Категория: Забавление   
Прочетен: 1011 Коментари: 1 Гласове:
-1

Последна промяна: 20.05.2021 11:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Аз и жена ми много се обичаме! Ние сме младо семейство. Заедно сме от 3-4 години. Сигурни сме в любовта си и си имаме пълно доверие един на друг. Даже на компютрите си имаме запаметени паролата на фейсбук на другия, шерваме си “локейсъна” на мобилните телефони. Това ще рече, че по сегашните стандарти нямаме тайни един от друг…

 ***

Цялата тая семейна идилия изведнъж се изправи пред сериозно изпитание. Както повечето нощи и тая спяхме. Часът беше някъде около 1 и половина. По това време често опознавахме музикалния вкус на съседите и желанието им да се поздравяват с sms-и по телевизора, но тази нощ на пук в нощния мрак, тишината можеше с нож да я режеш. Жена ми вероятно спеше. Тя много обича да спи нощем и за разлика от мен, ако някой я събуди нощем е ужасно кисела. Та, в тая тъмнина и тишина, дето като се концентрираш чуваш пищенето на кръвта в ушите си, изведнъж просветна и изпищя телефонът ми. Стаята се освети от включилия се дисплей и се чу тънкото “пи пи”, което значеше, че имам ново съобщение.

Кой по дяволите ми праща съобщение в 1 и половина през нощта?! Телефон
а ми го има на разни места в интернет и реших, че може да е някой от откачените клиенти, които искат да се консултират с мен както обикновено когато са се сетили - в неделя вечер, на официален празник, та защо не и в 1 и половина часа през нощта.

Докато
се чудех кой ли ми пише, телефонът изпищя втори път “пи пи”. Ако не прочетеш веднага съобщението, ти напомня за него. И сега тъй и тъй съм чул, че някой ми пише, реших че ще стана да пия чаша вода и да проверя кой се е сетил за мен. Поглеждам дисплея и…… “Здравей Чочи… много ми липсваш, бла, бла, бла … искам да сме пак заедно и още нз какво…”…??!!

Ама аз не съм Чочи, аз съм Жоро и нямам идея на кого е този непознат номер. В този момент животът ме изправи пред невъзможна дилема. Сега ще обясня защо. Както казах в началото, с жена ми си имаме доверие и си казваме всичко. При това положение как се обяснява любовен sms в 1:30 през нощта. От една страна мога да я събуди и да кажа: “Мило, виж някаква откачалка ми е писала в 1:30ч. някакви глупости и ми вика Чочи”…

Помислете, а! Тя спи, мрази да я събуждат, ама наистина мрази, а ако я събудят
, мрази целия свят и аз, за да съм честен в любовта ни й казвам, че някаква неизвестна ми се обяснява в любов докато тя спи. Освен това, като се събуди от любовен sms на потенциалната любовница, докато се освести може вече да ме е пратила към гаража с кучето.

Ми така де
, гузен негонен бяга! Кой нормален човек ще буди жена си в 1:30 часа, при положение и че жена му мрази да я будят и спи като заек, за да й каже, че получил любовен sms, обаче той не е от неговата любовница и да знае, че няма нищо между тях!

Звучи абсурдно на пръв поглед, обаче тук идва вторият проблем - какво се случва ако жена ми не е спяла и е чула съобщението. Две изписквания на телефона посред нощ и аз ставам, уж отивам да пия вода, а всъщност водя таен живот. Нищо не казвам, щото си мисля, че жена ми спи, обаче тя не спи!!! Жените никога не спят (като родната милиция са), а особено не спят когато трябва да спят! И в тая среднощна конспирация ми пише любовницата, че си имаме и тайно кодово име “Чочи”. На сутринта ще ме попита…РАЗСЕЯНО. Ти през нощта става… че ти звъня телефон
ът. И аз какво ще кажа - ми да, обясняваше ми се една в любов, ама не е нищо сериозно, това ни е първия sms и аз не й отговорих.

Звучи нелепо, нали? Да изтрия съобщението е още по нелепо, освен това на сутринта като нямам съобщение в телефона от 1:30 през нощта става доста съмнително. Ама аз нямам любовница! извиках наум на себе си. И освен това защо трябва да трия съобщение от някаква си (ако въобще е жена), за да не ме подозират, че имам любовница пък и имаме си доверие. Ще кажа на жена ми сутринта за случката. Тук идва тънката част - защо съм чакал до сутринта да кажа какво се е случило през нощта. Може докато заспя жена ми да прочете съобщението, за да види какво точно са се сетили да ми пишат в 1:30 през нощта и сутринта да чака да види каква е версията ми. Това за нея ще е версия, която съм обмислял цяла нощ, за да изляза от положение!

Абе
, хора, вие луди ли сте? Как може да получа толкова абсурден sms, който да доведе до 10 минути размисли, докато пикая в кенефа, какво да правя, съзерцавайки телефона. Ей сега стана още по-лошо… Защо седя толкова дълго в тоалетната. Не ще да е от проблеми с простата (аз още съм млад и тя не ме алармира), явно правя нещо друго и какво ли може да е то. С телефона среднощ отивам и се забивам в кенефа - да се усамотя. В тая ситуация ако бяхме в екшън филм, лошият полицай щеше да ми каже - “момче, по този начин с нищо не си помагаш”, след което да добави: “ако не ми кажеш всичко, Чочи, те чакат много нощи на дивана, да си пишеш с когото си искаш и колкото си искаш”.

Хората си мислят, че ако мъж си мисли за лош полицай в почти 2 през нощта, то това ще е еротична фантазия, а не кошмар с жена му, която му вика Чочи….

 ***

Часът е 5:27 сутринта. Жена това се случи! Честна дума. Знам, че от 1:30 до сега е доста време, за да напиша само толкова, ама това се случи. Ако ще ме гониш, да знаеш, че много те обичам! Прости им! С любов - мъж ти Жоро!

И като го написах това финалното “Жоро” си викам - Жоро, Чочко… дали пък не може да се вика Чочко като умалително на Георги. Не мога повече, спи ми се, утре съм на работа. Лягам си! Ако ще се мре, поне да поспя малко. На сутринта като стана всичко вече ще е свършило. Жена ми ще е прочела написаното и ще е взела решение, а аз просто ще го приема. Лека нощ!

 

                                                                                                                         Георги Вълев



Тагове:   SMS,   семейство,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Какво следва от тая бъркотия,
20.05.2021 11:54
да я приемем за хумор или.. ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starshelite
Категория: Забавление
Прочетен: 86919
Постинги: 68
Коментари: 12
Гласове: 201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930