Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2022 10:51 - Конкурс "Нека да е лято!"
Автор: starshelite Категория: Забавление   
Прочетен: 156 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Из проблемите на един твърде съвестен джин

 

 Сухо и горещо лято е, въздухът жужи, дори и лек повей не се усеща. Задъхвам се от жегата и дишам трудно в това тясно пространство. Надявам се някой ден да се намери поне един светъл ум, който да измисли добра система за охлаждане. Иначе аз съществувам, откакто ги има хората, защото те все имат желания. А когато същите намерят лампата, започват да я търкат, като че ли са от фирма за почистване. Обяснявам им търпеливо: „Това е вълшебна лампа, няма как по нея да се образуват петна или пък да има прах. Може вместо да я търкате да потропате“, но те не спират да жулят по нея. И колкото и да им повтарям, че звукът, който се чува отвътре, е ужасяващ, на тях не им пука и ме обвиняват, че не излизам бързо. А аз се бавя поради няколко причини. Предполагам сте чували, виждали или пък знаете как изглеждам. Е, обяснете ми как такова голямо чудо като мен да излезе за една секунда. Първо - вътре е прекалено тясно и едва съм си разположил частиците. Второ - трябва да ги накарам да се съберат и обединят, след което да се завихрят към изхода на лампата. Трето - от мен се очаква да се появя впечатляващо и да се трансформирам в нещо гигантско и внушително. А аз през цялото време се чудя как да не се заклещя на изхода на лампата и да не изглеждам комично. Нали трябва някакъв минимален респект да всея, че ще успея да изпълня тъпите им желания. Иначе ще ми се обяснява, че не съм никакъв джин и ще трябва през цялото време да им търпя идиотското отношение. Не стига че ме смятат за някакъв роб, а и трябва да влача разни неща насам-натам - как мислите, че се появява палат хей така от нищото. Нали строителни материали трябват. Ами ако наблизо няма магазин за обзавеждане, откъде да им намеря например паркет цвят „тъмен орех“, понеже някои са нагли и не само че искат палат, а имат и претенции как да бъде обзаведен. Е, писна ми и вече не издържам на това напрежение. Вътре ми е тясно и горещо - не става за нормален живот. Освен това нямам регламентирано работно време и могат да ме тормозят непрекъснато. Също така страдам от стрес и безсъние. „Искам палат“, „искам хубава девойка за жена“, „искам принц“, „искам богато отрупана трапеза“, „злато колкото цяла планина искам“... „искам“, „искам, „искам“, „искам“... Как пък един не поиска да му осигуря библиотека, която да съдържа книги от цял свят например. Някое по-нестандартно желание. Все същата скука и тъпотия. Пържа се в тясната лампа, докато чакам някой идиот да я открие, за да изпълнявам клишираните му желания, а жегата всеки момент ще ме опече като шишче. Лампата може да е вълшебна, ама не е проектирана със защита от UV лъчи. Ето какво ще ви кажа - спирам да ви изпълнявам тъпите желания. И аз „искам“. Искам по-голяма лампа, на която да има звънец. Искам регламентирано работно време и да имам почивни дни. Искам по-спокоен живот. Искам да спра да бъда на повикване. Колкото и свестен джин да съм и съвестно да изпълнявам всякакви желания, на главата ми се качихте всички. Време е да взема някакви мерки. Ето сега пак някакъв идиот започна да жули по лампата, сякаш е талонче от лотарията. Търкайте колкото си искате, аз няма да изляза, докато не се научите поне да почукате.

 

Але Горска




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: starshelite
Категория: Забавление
Прочетен: 85941
Постинги: 68
Коментари: 12
Гласове: 201
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031