Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2022 12:04 - Конкурс "Нека да е лято!"
Автор: starshelite Категория: Забавление   
Прочетен: 1059 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                  Алоха, Варна

Миналото лято бях решил да ходя "на Варна, на Черно море".

Според песента "нямаме пари, обаче зимата ни умори; слънчице жадуваме и весели вълни "вероятно щеше да се наложи и "царевица да бера на Черно море",но смело се отправих на път.

Пътувах с нощен влак, който така се тресеше, че бях разглобен, все едно бях тичал пеша. Пристигнах във Варна,беше много рано за настаняване, затова реших да посветя утринта на Фичоза – един пасторален плаж край квартал Галата, до който се стига по пътека през сенчести гори. Първо се опитах да се ориентирам сам, но след като се изподрах в едни лозя, заложих на сигурно някой да ме заведе.

Наистина, скоро намерих три симпатични дами с вид на пенсионирани учителки по английски, които се съгласиха да ги следвам в гората.

Те ми обясниха,че отивали на съседен на Фичоза плаж-Ветеран,в същата посока. След живописен преход излязохме на все още пуста плажна ивица и се настанихме на почтено разстояние.

Аз легнах, както си бях с дрехите, извадих само един бинокъл,с който се загледах в закотвените в далечината кораби.

По едно време едната от трите дами,чисто гола, ми поднесе купа с ягоди и се затича към морето. Това ми се видя изключително палаво и жизнеутвърждаващо в ранната утрин.

Благодарих, похапнах ягоди, погледах още малко корабите и блажено заспах. Сънувах, че се намирам в Хонолулу, на Хаваите. Към мен идва кралица Лилиуокалани, свири на укулеле и ми поднася купа с ананас. Започваме да учим хавайски. "Лаувиливилинукунукуойой" (вид риба) ме затруднява, затова продължаваме с "А аа" (гореща лава), също не е лесна дума,с находчивост на новородено повтарям "Аа ааааа", за да не забравя.

Неочаквано сънят ми бе прекратен от надвиснала сянка-голо мъжко тяло. Мъжът не носеше никакви плодове, само гледаше възмутено и се интересуваше дали смятам да остана дълго на плажа. Огледах се, беше доста оживено, всички бяха голи и без изключение изглеждаха възмутени.

Изведнъж осъзнах,че се бях събудил насред нудистки плаж, напълно облечен с дънки и тениска плюс бинокъл в ръка, което навяваше тревожни мисли.

А сега накъде?

Измърморих,че неволно съм заспал,запазих спокойствие и автоматично също се съблякох гол.

Не знаех дали да изпитвам викториански срам, или да извикам "ура", но се чувствах неловко.

Постарах се да подремна още малко,преди да се оттегля с достойнство.

Дали не бях открил "пу калани" - райската порта?

Винаги съм обичал Варна,бил съм и на Хавай, но след тази случка мога смело да извикам: "Алоха, Варна!"

 

Даниел Харизанов



Тагове:   море,   плаж,   нудисти,   Варна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: starshelite
Категория: Забавление
Прочетен: 86922
Постинги: 68
Коментари: 12
Гласове: 201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930